Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji Silver Store so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino SilverStore upravlja in skrbi podjetje Luxus plus d.o.o.

 

Obiskovalec strani www.silverstore.si z registracijo vnese veljavni e-poštni naslov (e-mail), ki obenem služi kot uporabniško ime in geslo, ki ga prav tako določi obiskovalec sam. Potrdilo o uspešni registraciji obiskovalec prejme v elektronski obliki v poštni predal, ki ga je navedel ob registraciji s čimer postane uporabnik naših storitev. Uporabniško ime (e-naslov) in geslo nedoumno povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik naših storitev in pridobi možnost nakupovanja v spletni trgovini SilverStore.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Silver Store, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzeto po zakonodaji)

 

Luxus plus d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in
    razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Splet je hitro rastoč in spreminjajoč, tudi Silver Store se mora prilagajati razmeram na trgu, ponudbi in konkurenci, zato se zaradi navedenih razlogov se tudi ponudba v Silver Storu pogosto in večkrat spreminja.

 

Cene so predstavljene kot spletne cene, kar pomeni, da je to cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila po povzetju oziroma plačila po predračunu na bančni račun Luxus plus d.o.o..

Načini plačila

Luxus plus d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju),

- z nakazilom na račun skrbnika Luxus plus d.o.o. po ponudbi/predračunu,

- plačilo s PayPal računom, ki vključuje kartice Visa, Master Card.,se dodatno zaračuna še provizija v vrednosti 4%.

 

Podjetje Luxus plus d.o.o. kupcu izda račun v papirni obliki z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

 

Cene

Spletna cena velja za uporabnike Silver Store. Obiskovalec postane uporabnik z registracijo v Silver Store. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

 

Navedene cene že vključujejo DDV, razčlenitev cene na ceno brez DDV in DDV pa je vidna v nakupovalni košarici kot tudi na predračunu oz. drugi obliki obvestila, ki ga prejme kupec ob potrditvi naročila na svoj elektronski naslov.

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.


Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo in sicer pisno v elektronski obliki na naslov trgovinasilver@gmail.com. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

 

2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko podjetje naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

3. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu lahko pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov trgovinasilver@gmail.com, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopa od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh o obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov.
 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani  in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Priložena mora biti kopija računa. 


Prosimo vas, da izdelkov, ki jih želite vrniti ali želite vračilo kupnine, vrnete v original embalaži, nepoškodovane. V primeru, da prejmemo poškodovan izdelek oz. v drugačnem stanju kot vam je bil poslan, imamo pravico zavrniti izdelek.

 

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva z računa SilverStore ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na Moj račun uporabnika v SilverStore..

 

Če kupec prevzeto blago vrne, mu ponudnik kupnino vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od pogodbe oz. po prejemu vrnjenega blaga, in sicer z nakazilom na TRR stranke.

 

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.


Obrazec za vračilo artiklov si kupec lahko natisne v Moj račun -> Moja naročila, kjer med vsemi naročili izbere naročilo, ki ga želi vrniti s klikom na Podrobnosti. V izbranem naročilu označite artikle za vračilo s kljukico v ustrezen kvadrate. V prazen kvadratek vpišite razlog vračila (ni obvezno, je pa zaželeno za nadaljno logistiko artikla) - v primeru, da razloga ne želite vpisati, v okvirček vpišite katerikoli znak, črko ali številko, nato kliknite na Izdelaj potrdilo o vračilu. Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Prosimo, da nas o vašem namenu vračila predhodno obvestite na email: trgovinasilver@gmail.com, da vam pošljemo nadaljnja navodila glede naslova vračila.

 

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev za podjetja, samostojne podjetnike in druge pravne osebe si lahko preberete v nadaljevanju strani.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira podjetje Luxus plus d.o.o. ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na SilverStore vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

 

Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije 'Vrnjeni artikli' in tudi navedeno na računu.

 

Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

 

Dostava

 

Dostavo naročenega blaga opravljajo naši pogodbeni partnerji. Pošiljamo tudi na Hrvaško - izdelke v skupni teži do največ 100 kg!

Strošek dostave je razviden v postopku naročanja. Preverite dejanske stroške obdelave in dostave pred odločitvijo o nakupu! Celotni stroški so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila.

 

Strošek dostave je razviden tudi v postopku naročanja. Preverite dejanske stroške obdelave in dostave pred odločitvijo o nakupu! Celotni stroški so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila.

 

 - Dostava z dostavno službo GLS!

Kot dopolnitev k ponudbi ponujamo tudi možnost dostave z dostavno službo GLS. Prednost je ugodnejša dostava. Več info o ponudbi GLS dostave so razvidni na naslovu: http://www.gls-slovenia.com/. Stroški dostave so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila.

Pri plačilu po povzetju GLS zaračuna provizijo v znesku 1 € - ta strošek je zajet v ceno dostave.

Stranka lahko po svoji izbiri odkupnino kurirju GLS poravna tudi s plačilnimi karticami preko POS terminala, ki ga ima kurir pri sebi. Pri poravnavi odkupnine s POS terminalom se stranki dodatno zaračuna še provizija v vrednosti 1,43%, ki jo GLS Slovenija zaračuna v imenu banke ponudnice storitve plačevanja preko POS terminala.

V izogib plačevanja provizije GLS priporočamo plačilo po predračunu.

GLS dostavlja samo med delavnikom med pon-pet v dopoldanskih urah. V primeru, da naslovnika v času dostave ni doma, GLS pusti obvestilo s kontaktno številko na katero lahko pokličete in se dogovorite za ponovni termin dostave.

Rok dobave z GLS je 3 dni med delavnikom: GLS prevzame paket naslednji dan po oddanem naročilu in dostavi na naslov prejemnika v 48 urah med delavnikom. V kolikor je naročilo oddano na četrtek, je dostava na ponedeljek oz. torek.

 

NOVOST: BREZPLAČNA DOSTAVA BLAGA!

Brezplačna dostava (gratis dostava) velja znotraj Slovenije na izdelke bazenske tehnike za vsa naročila v vrednosti nad 50 € z DDV. Brezplačna dostava velja tudi za Trampolina 3m in 4,3m. 

V primeru naročila več artiklov različnih dobaviteljev oz. različnih skladišč, se zaračuna enoten skupen strošek dostave za vse naročene artikle skupaj, ne glede na lokacijo izvora blaga. Strošek dostave je odvisen od skupne teže artiklov. Če menite, da so stroški previsoki, imate še vedno možnost preklica naročila!

DOBAVNI ROK

 

Rok dobave je do 3 dni po spodaj navedenih pogojih:

- priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila s plačilom po povzetju stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

- pri izbiri možnosti plačila po predračunu bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med 16-22 uro preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

 

Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.

Rok dobave v ostale države izven Slovenije je 3-10 dni!

 

DOSTAVA NA  IZBRANI NASLOV - SKLENITEV POGODBE NA DALJAVO

 

Vaše naročilo bomo dostavili na vhod na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov (Električne mize, stoli, trampolini,…) v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč. Če želite pošiljko sprejeti na svojem službenem naslovu, jo bo ne glede na to, da gre za vaše osebno naročilo, GLS izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in tudi uredite vse potrebno glede plačila. V primeru težav se obrnite na najbližjo enoto GLS in se dogovorite za dostavo. Naročeno blago, ki ga bomo dostavili iz različnih skladišč, boste prejeli v več paketih.

 

OSEBNI NAKUP NA NAŠEM NASLOVU

 

Izjemoma ponujamo tudi možnost osebnega prevzema na našem naslovu, vendar vas pri tem prosimo, da nas predhodno pokličete, da se dogovorimo o možnem terminu prevzema. Oddajte prednaročilo preko spleta in opravite nakup po ugodnih spletnih cenah v trgovini. V kolikor izdelka ne boste kupili v roku treh delovnih dni po prejemu obvestila, da je izdelek pripravljen za izdajo, bomo prednaročilo stornirali.

 

Prosimo, upoštevajte, da moramo izdelke z oznako Na zalogi (na voljo) najprej preveriti zalogo pri dobavitelju in pripeljati oziroma organizirati dostavo na naš naslov. Takoj, ko bodo na voljo, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto.

 

SilverStore

je na naslovu:

Luxus plus d.o.o.

Krekova ul. 9

2310 Slov. Bistrica

 

Še enkrat prosimo, da nas v primeru osebnega prevzema predhodno obvestite na
telefon 051/265-650 ali 051/324-344 , da se dogovorimo za termin prevzema.

Podjetje Luxus plus d.o.o., bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Obrazec za vračilo artiklov si kupec lahko natisne v Moj račun -> Moja naročila s klikom na 'Izdelaj potrdilo o vračilu. Pri tem je potrebno označiti izdelek za vračilo. Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Varstvo osebnih podatkov

 

Zavedamo se pomembnosti varstva osebnih podatkov, zato jim posvečamo posebno pozornost. Skrbimo, da ustrežemo vse zahtevam na področju varstva osebnih podatkov. Luxus plus d.o.o. je zavezan v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja
www.silverstore.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

ime in priimek,

naslov in kraj bivanja,

naslov elektronske pošte (kot uporabniško ime),

kontaktno telefonsko številko,

rojstne podatke (neobvezno)

geslo v šifrirani obliki,

ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na naslovu www.silverstore.si

 

Za točnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki naših storitev, ne odgovarjamo. Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek (angl. Cookie) za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko SilverStore shrani tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta). Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku Silverstore (www.silverstore.si) shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Onemogočenje piškotkov

Priporočamo uporabo vseh piškotkov, saj stran tako deluje brez problemov. Lahko pa jih tudi blokirate.

Bistveni piškotki - Ti piškotki so nujni za normalno delovanje strani.

  • Cookie Guard

- Ta piškotek je nujen za hranjenje vaših nastavitev uporabe piškotkov na tej strani.

  • PHP Session

- Ta piškotek se uporablja za nemoteno delovenje vseh funkcij spletne strani

  • 8812c36aa5ae336c2a77bf63211d899a

- Ta piškotek se uporablja za nemoteno delovenje vseh funkcij spletne strani

Nenujni piškotki - Ti piškotki se uporabljajo za delovanje spletne strani, a niso nujni:

  • Chat zopim.com __zlcid

- Ta piškotek se uporablja za chat aplikacijo na spletni strani

  • Chat zopim.com __cfduid

- Ta piškotek se uporablja za chat aplikacijo na spletni strani

  • Google Analytics __utma,__utmb,__utmc,__utmz,__utmv

- S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na njihovi spletni strani https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

  • Facebook

- Facebook uporablja piškotke za sledenje spletnih strani, ki jih obiskujete

  • AddThis

- Ta piškotek se uporablja za sledenje deljenja vsebin na družbenih omrežjih.

Sami se morate odločiti, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vašem računalniku, a spletna stran optimalno deluje, če so vsi piškotki omogočeni. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate s pomočjo izbranih nastavitev spletnega brskalnika.

Za informacije o nastavitvah za piškotke spodaj izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

Če izklopite piškotke, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene. Tudi pri izklopu vseh piškotkov spletni brskalnik še vedno pridobiva nekatere informacije. Te informacije so potrebne za osnovno delovanje naše spletne strani.

 

Skrbnik www.silverstore.si lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Skrbnik www.silverstore.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Gls) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

 

Uporabnik soglaša, da mu podjetje Luxus plus d.o.o. lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo podjetja (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo za potrebe izpolnitve naročila. Uporabnik oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v procesu registracije, naročanja in dostave, v namene neposrednega trženja.

 

  1. Izdane račune se arhivira na sedežu podjetja Luxus plus d.o.o., Krekova ul. 9, 2310 Sl. Bistrica. Dostop do njih lahko zahtevate po elektronski pošti ali na naslovu podjetja.
  2. Podjetje Luxus plus d.o.o. se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki uporabljani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam.
  3. V spletni trgovini obstajajo povezave na druge spletne strani, katere niso v lasti podjetja Luxus plus d.o.o.. in za katere le-ta ne more zagotoviti varnosti osebnih podatkov.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

 

Podatki, ki jih Luxus plus d.o.o. (www.silverstore.si) zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Luxus plus d.o.o..

 

Privolitev

 

Z uporabo spletnih strani se hkrati tudi strinjate z navedenimi pogoji uporabe vaših osebnih podatkov.

Komunikacija

Podjetje bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.

Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.



Odveza odgovornosti

Podjetje Luxus plus d.o.o.., se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

 

Podjetje Luxus plus d.o.o., ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Podjetje ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.


Čeprav se podjetje Luxus plus d.o.o., trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Podjetje Luxus plus d.o.o., si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Podjtje Luxus plus d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.



Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovinasilver@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Podjetje Luxus plus d.o.o., se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Zato se podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Luxus plus d.o.o. priporoča, da stranka pred oddajo naročila pozorno prebere pogoje poslovanja in jih shrani na trajen medij, npr. A4 papir, za kasnejšo uporabo.

Prijetno nakupovanje

Marko Majal

Tel.: 051/324-344 , 051/268-650

Luxus plus d.o.o.

Krekova ul. 9,

SI-2310 Sl. Bistrica

www.silverstore.si

E-mail: trgovinasilver@gmail.com